السبت، 10 يناير 2009

العوا اللى اسمه مسالم قصة حقيقة



السلام عليكم ...


اليوم وعلى غير العادة ... كنت مش ناوى اكتب شئ خالص مالص بس حصل شئ
غريب اوى اوى بجد انا مش مصدق نفسى من ساعتها


اليوم كنت بكلم مسالم ويعلم الله عز وجل انا عمرى ما اعرف مين هو وله كنت اعرف
عنه شئ خالص وفجأة ..


قالى ازيك قالى اسمى :(


قلته الحمد لله ازيك انت يا مسالم ...


قالى ان كويس .. على فكرة انا مبسوط اوى منك وحاسس اننا هنكون اصحاب ..


قلت له يا رب انا مستعد اسيبلك جهازى طول الاسبوع بس تسيبه لى خميس وجمعة


قالى انا متابع اخباااااااارك وعارفك كويس انك رجل بتكتب فى الصحافة برافو عليك



قلت له ده من ذوقك ...


قالى تحب اكلمك على الموبيل


قلت له يا رجل انت معاك نمرتى اصلا


اقسم بالله كتب نمرتى كلهاااااااا والله على ما اقوله شهيد




العوا اللى اسمه مسالم .. انا شاكك فى شئ مسالم ممكن يكون مخاوى من الجن؟؟
مش عارف بس ده بجد اللى حصل بينا


المهم على مش عايز اطول عليكم اليوم علشان بينى وبينكم هنزل نسخة جديدة من الوندوذ :)



العوا اللى اسمه مسالم . يا ترى هيكون في جهاز مين المرة الجاية



تابعونااااااااا واسال نفسك يا نصرانى ممكن مسالم يكون فى جهازك ؟؟



انتظرونا المرة الجاية مع قصة حقيقة من قصص مسالم .....
مسالم صاعق الناموووووووووووس

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

 

track hits
address label